Masz pytania?
Nie ma problemu, którego nie dałoby się rozwiązać. Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedź poniżej.
W przeciwnym wypadku skontaktuj się z nami.
Czym jest platforma EasyPartnering?
EasyPartnering to pierwsza platforma w Polsce, która w prosty i szybki sposób łączy firmy gotowe wspierać się w zwiększaniu atrakcyjności swojej oferty.
EasyPartnering to platforma internetowa służąca do nawiązywania współpracy, najczęściej pomiędzy sklepami internetowymi. Głównym celem jest promowanie się za pomocą udostępniania bonusu/kodu rabatowego/vouchera firmy partnerskiej.
Jak zacząć korzystać z platformy EasyPartnering?
Wystarczy założyć konto, wybrać partnera i jego ofertę z naszego katalogu, przygotować kampanię promocyjną i gotowe! Całą resztą zajmujemy się my – zadbamy również o to, aby wybrane bonusy trafiły do Twoich klientów.
Ile to kosztuje?
Model współpracy jest bardzo prosty. Nie pobieramy opłat z góry, dzielimy się sukcesem. Od każdej sprzedaży w Twoim sklepie, która była wsparta specjalną ofertą partnerską, pobieramy 5% wartości koszyka. To znaczy, że płacisz tylko wtedy, kiedy sprzedasz! NIe możesz na tym stracić!
Czy muszę mieć firmę, żeby założyć konto na platformie?
Tak, usługa jest adresowana do firm.
Skąd wiadomo, że sprzedaż była wsparta współpracą z EasyPartnering?
Monitorowania sprzedaży jest niezbędne do prawidłowego pomiaru efektywności oraz rozliczenia kampanii. Monitorowanie odbywa się poprzez przekazywanie do platformy EasyPartnering danych o wysokości transakcji, czasie dokonania transakcji oraz informacji o kliencie (adres e-mail – potrzebny także do realizacji wysyłki bonusów). Przekazywanie tych informacji odbywa się za pośrednictwem naszego pixela trakującego lub za pośrednictwem naszego API.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak. Dane naszych klientów są przechowywane i przetwarzane zgodnie z nasza Polityką Prywatności (treść dostępna tutaj). W celu zapewnienie jak najwyższej jakości oraz poziomu bezpieczeństwa korzystamy ze sprawdzonych dostawców infrastruktury i rozwiązań chmurowych takich jak Google Cloud Platform oraz certyfikatów SSL zapewniających poufność danych przesyłanych przez internet.
Czy dane moich klientów są bezpieczne?
Tak. Dane Twoich klientów przetwarzamy na podstawie Regulaminu Powierzenia Danych Osobowych (treść dostępna tutaj). Dane wrażliwe jak np. adresy e-mail szyfrujemy przed przesłaniem ich do nas. W formie zaszyfrowanej są też przechowywane w naszych bazach. Podobnie jak przy Twoich danych, tak i tutaj w celu zapewnienie jak najwyższej jakości oraz poziomu bezpieczeństwa korzystamy ze sprawdzonych dostawców infrastruktury i rozwiązań chmurowych takich jak Google Cloud Platform oraz certyfikatów SSL zapewniających poufność danych przesyłanych przez internet.
Czy EasyPartnering konkuruje z moimi dotychczasowymi działaniami marketingowymi?
Nie. Główny cel, jaki realizuje platforma to spowodowanie, aby Twoja oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna. Jeśli prowadziłeś kampanie marketingowe na FB, Instagramie, poprzez Google Ads czy kampanie banerowe – super. Dzięki platformie nie musisz już się ograniczać do promocji cenowych. Teraz do promocji, które prowadzisz możesz dołożyć coś ekstra np. darmowy kurs lub dostęp do audiobooków. To Ty decydujesz jaki bonus jest atrakcyjny dla Twojego klienta.
Czy prowadząc kampanie z EasyPartnering mogę równocześnie prowadzić inne kampanie?
Tak. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Zachęcamy do testowania kampanii cross marketingowych czyli takich, gdzie do swojej oferty dokładasz dodatkowy bonus przygotowany przez inną firmę (Partnera). Nasze testy wykazały, że przy zachowaniu tego samego budżetu, kampanie crossmarketingowe są o ponad 20% bardziej efektywne, co oznacza, że z każdej wydanej na kampanię złotówki, wraca do Ciebie 20% więcej niż ze standardowej kampanii, w której konkurujesz ceną.
Przekonaj się sam!
Nic nie ryzykujesz.
Kontakt
Easy Partnering Sp. z o.o
Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054