Dzień z życia businesswoman, zaczynającej przygodę z nowoczesnym cross-marketingiem

Biznes

W jeden dzień pozyskać czterech nowych partnerów biznesowych? W kilka godzin rozbudować ofertę o komplementarne usługi i szereg rabatów? Dla większości małych firm, rozpoczynających dopiero swoją rynkową ekspansję, brzmiało to do wczoraj jak fantasmagoria. A jak jest dziś? Jakie możliwości daje nowoczesna platforma cross-marketingowa?

Poznaj Izę, współwłaścicielkę małej firmy, oferującej specjalistyczne diety pudełkowe, która przez cały dzień pracy jest w kontakcie ze swoją wspólniczką, pracującą zdalnie.

  • 6:17 – Elo, jak tam? ”Witaj poniedziałku i bój się nas”? Biegnę, biegnę, a jak? Dzisiaj tylko pięć kilometrów, bo zimno i robota czeka. Daj znać, czy się łączysz  o 9:00 na spotkanie z ludkami od tej platformy biznesowej!

(…)

  • 7:34 – Magda, ogarnij się! Jak zakładałyśmy firmę, wiedziałyśmy, że trzeba do końca roku mieć dwudziestu stałych klientów, albo wiosną zwijamy ten interes. No, to popraw koronę i zasuwaj! Pamiętasz, że mamy odprawę z ludźmi o 8:10?
  • (…)

    8:09 – Piękna – jesteś tam? To lecimy tak: Ty – rozdzielenie nowych zadań, Ja – ocena realizacji,  no i wspólnie – przypomnienie o priorytecie: pozyskanie firm partnerskich, które pozwolą uzupełnić ofertę i dotrzeć do nowych klientów, bez płacenia w ciemno. Inaczej – lipa!

    (…)

    • 8:45 – Jakoś poszło. Myślisz, że kumają powagę sytuacji? W sumie wszystko jasne – albo wzmocnimy ofertę i mamy tych 20 klientów, albo przygoda na zmywaku, gdzieś daleko… No weź – nie ma opcji! Aha – jeszcze to spotkanie za kwadrans! No, zobaczmy, czym się je to Easy  Party…

    (…)

    • 9:01 – Jesteś? Zaczynamy spotkanie. Magda?!! Nosz kur…

    (…)

    • 9:36 – &^%$#@! Uduszę Cię, jak się będziesz spóźniać. Ta jasne… Ominęła Cię prezentacja platformy, która wykorzystuje technologie uczenia maszynowego do zdobywania nowych klientów. No! Coś dla nas. Teraz mamy przerwę, jak skończymy, to Ci streszczę…

    (…)

    • 10:15 – Poszli. To teraz wysil zwoje, bo warto. Jest tak: zakładamy profil, wybieramy vouchery znanych marek, dołączamy je do oferty, stajemy na głowach, żeby o promocji wszyscy się dowiedzieli, sprzedaż rośnie, a płacimy tylko za te vouchery, które realnie trafiły do klientów. Nadążasz? 

    (…)

    • 10:18 – Nam to wybitnie pasuje, bo nasza marża na średnim koszyku jest powyżej 5%, a raz pozyskany klient zwykle wraca, tak?

    (…)

    • 11:00 – Jak tam rozkminy? No wiem, brzmi to nieźle. Czego nie rozumiesz? Tak! Firma po rejestracji na platformie dostaje vouchery do wykorzystania w swojej ofercie. Żadnej magii i pieprzu. Klientom dajemy więcej korzyści i mamy przewagę nad konkurencją. 

    (…)

  • 11:04 – Też się zastanawiałam, gdzie haczyk. Myślałam, że muszę kupić te vouchery, nie?! A oni mi mówią, że pierwsza pula w ogóle jest gratis. Zatkało, nie?
  • (…)

  • 11:30 – Madźka – jaram się, nie wiem jak ty. Spróbujmy, bo coś czuję, że to ma sens. Powtarzaj za mną: „dołączamy do EasyPartnering.pl”! No to zakładaj to konto! 
  • (…)

    • 11:40 – Dobra, bonusy dla klientów wybrane. Swoją drogą, to jest prostsze niż założenie profilu na Fejsie, a dystrybucja tych voucherów jest po ich stronie. Koszt? Okrągłe 0 złotych, więc w razie czego nic nie tracimy. Tak – płacimy tylko za efekt

    (…)

    • 12:05 – Kumaj to – po założeniu konta masz dostęp do katalogu partnerów którzy dają bonusy dla klientów. Np. specjalne rabaty cenowe, darmowy dostęp do płatnych serwisów, albo dodatkowe usługi. A ta platforma sama rekomenduje partnerów, których bonusy działają najlepiej. 

    (…)

    • 12:27 – I wiesz co – nie musimy obniżać cen, żeby to się jakoś spięło. Aha – opłaty pobierają  wyłącznie po udanej sprzedaży – 5% wartości koszyka? 

    (…)

    • 12:45 – Magda – pierwsza kampania ruszyła. To teraz ogarnij komunikację, żeby wszyscy klienci wiedzieli o specjalnej promocji. Najlepiej do jutra 🙂 

    (…)

    • 13:14 – No dobra – pożyjemy, zobaczymy… Może jednak zdążę dzisiaj na tę jogę?

    (…)

    • 13:25 – Tadaaam! Pierwszy klient! Automatycznie otrzymał bonus, wysłany z platformy, tak jak było uzgodnione. 

    (…)

    • 15:00 – Stara, mówię Ci – to jest jeden z najważniejszych dni w historii tego naszego biznesu. Kiedy sprawdzałam platformę? A po co? Dostajesz info o każdym ruchu. Zresztą dałam Ci dostępy, to sama sobie obczaisz w 15 minut. 

    (…)

    Ostatnie wpisy

    Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

    W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...

    Lojalizacja Klienta w branży turystycznej, jak ją budować?

    Wielu operatorów turystycznych niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, czy przewoźnik proponuje swoim klientom własne programy lojalnościowe. Są to głównie karty czy profile stałego klienta, które umożliwiają zbieranie punktów i oferują zniżki na kolejne...

    Lojalny Klient – jak go utrzymać? Najlepsze praktyki na rynku beauty.

    Praca zdalna, odwołane imprezy i wakacje, obowiązkowe maski, dystans społeczny – to ciężki cios dla branży kosmetycznej. Okazje do korzystania z wielu produktów były ograniczone, a zakupy w sieci są dziś inne niż przed Covid-19. Tak więc jednym z największych wyzwań,...

    System kafeteryjny jako środek do zwiększenia LTV w Twoim sklepie

    Marzeniem niejednego właściciela sklepu internetowego jest, aby klienci kupowali u niego często i za duże kwoty. Marzenie proste, tylko jak je zrealizować w świecie, gdzie każdy może sprzedawać wszystko a produkty są do siebie bliźniaczo podobne? Jakie działania...

    Pozostałe wpisy

    Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

    Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

    W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...

    czytaj dalej
    5 must have dobrego sklepu internetowego

    5 must have dobrego sklepu internetowego

    Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...

    czytaj dalej

    Partnership Marketing i Customer Success

    Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...

    czytaj dalej

    Customer Success i partnerstwo w e-commerce?

    Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i...

    czytaj dalej
    5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie

    5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie

    Partnerstwa biznesowe mogą być bardzo efektywne, pod warunkiem, że będziesz się kierować zasadą wzajemności. Wszyscy lubimy dostawać prezenty i czujemy naturalną chęć zrewanżowania się. Właśnie dzięki tej regule działa EasyPartnering, łącząc partnerów z różnych branż,...

    czytaj dalej

    Przekonaj się sam!

    Niezależnie od tego czy chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych albo uaktywnić dotychczasowych klientów, mamy rozwiązanie dla Ciebie.

    Nic nie ryzykujesz.

    Kontakt

    7 + 10 =

    Easy Partnering Sp. z o.o

    Frezerów 3
    20-209 Lublin
    NIP: 9462688202,
    KRS: 0000782923,
    REGON: 383147054