
Lojalizacja Klienta w branży turystycznej, jak ją budować?
Wielu operatorów turystycznych niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, czy przewoźnik proponuje swoim klientom własne programy lojalnościowe. Są to głównie karty czy profile stałego klienta, które umożliwiają zbieranie punktów i oferują zniżki na kolejne...
ZASUBSKRYBUJ NASZEGO BLOGA!
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami!
Administratorem danych osobowych jest EASY PARTNERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000782923, posiadająca numer NIP: 9462688202 i numer REGON: 383147054, z adresem do doręczeń: ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin, Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celach związanych ze świadczeniem usług newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.


Top 5 najlepszych sposobów promocji dla małych i średnich firm.
Efektywność promocji w e-commerce zwykło się oceniać przy użyciu wskaźnika ROI (ang. return on investment - zwrot z inwestycji). Jest on dodatni, jeśli koszt promocji w Internecie będzie niższy od zysku, który wygeneruje. Najlepiej więc będzie wybrać takie narzędzia...

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?
Czego potrzebuje każda firma działająca w e-commerce, aby odnieść sukces? Konwersji, opinii zadowolonych klientów i stałego napływu nowych. Ten ostatni jest największym wyzwaniem. Jak mu podołać? Przeczytaj! W docieraniu do potencjalnych klientów i przekonywaniu ich...

Top 3 książki o marketingu i nie tylko, które musisz przeczytać, jeśli chcesz rozwinąć swój biznes
Żadna książka nie zagwarantuje Ci, że odniesiesz sukces w biznesie, a zwłaszcza w e-commerce. Zawsze jednak warto sięgać po inspirujące lektury i uczyć się na cudzych błędach, oszczędzając sobie rozczarowań i bolesnych nauczek. Do których książek warto zajrzeć,...

Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?
Kiedy wyniki sprzedaży są poniżej oczekiwań, pojawia się pokusa obniżenia ceny. Wiesz wprawdzie, że to droga donikąd, bo jeśli koszty pozostają na stałym poziomie, po prostu zarabiasz mniej, ale i tak godzisz się na to, mając nadzieję na przetrwanie spadku popytu. Czy...

Dlaczego cross marketing jest tak skuteczny w docieraniu do nowych klientów?
Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów....

Dzień z życia businesswoman, zaczynającej przygodę z nowoczesnym cross-marketingiem
W jeden dzień pozyskać czterech nowych partnerów biznesowych? W kilka godzin rozbudować ofertę o komplementarne usługi i szereg rabatów? Dla większości małych firm, rozpoczynających dopiero swoją rynkową ekspansję, brzmiało to do wczoraj jak fantasmagoria. A jak jest...

10 powodów, dla których warto skorzystać z cross marketingu
Powiedzenie „przypływ podnosi wszystkie łodzie” idealnie ilustruje zasadę działania marketingu krzyżowego. Idea współpracy marketingowej pomiędzy firmami ma długą historię, ale dopiero współcześnie można ją wdrażać w znacznym stopniu automatycznie. Zawdzięczamy to...
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Top 5 najlepszych sposobów promocji dla małych i średnich firm.
Efektywność promocji w e-commerce zwykło się oceniać przy użyciu wskaźnika ROI (ang. return on investment - zwrot z inwestycji). Jest on dodatni, jeśli koszt promocji w Internecie będzie niższy od zysku, który wygeneruje. Najlepiej więc będzie wybrać takie narzędzia...

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?
Czego potrzebuje każda firma działająca w e-commerce, aby odnieść sukces? Konwersji, opinii zadowolonych klientów i stałego napływu nowych. Ten ostatni jest największym wyzwaniem. Jak mu podołać? Przeczytaj! W docieraniu do potencjalnych klientów i przekonywaniu ich...

Top 3 książki o marketingu i nie tylko, które musisz przeczytać, jeśli chcesz rozwinąć swój biznes
Żadna książka nie zagwarantuje Ci, że odniesiesz sukces w biznesie, a zwłaszcza w e-commerce. Zawsze jednak warto sięgać po inspirujące lektury i uczyć się na cudzych błędach, oszczędzając sobie rozczarowań i bolesnych nauczek. Do których książek warto zajrzeć,...

Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?
Kiedy wyniki sprzedaży są poniżej oczekiwań, pojawia się pokusa obniżenia ceny. Wiesz wprawdzie, że to droga donikąd, bo jeśli koszty pozostają na stałym poziomie, po prostu zarabiasz mniej, ale i tak godzisz się na to, mając nadzieję na przetrwanie spadku popytu. Czy...

Dlaczego cross marketing jest tak skuteczny w docieraniu do nowych klientów?
Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów....

Dzień z życia businesswoman, zaczynającej przygodę z nowoczesnym cross-marketingiem
W jeden dzień pozyskać czterech nowych partnerów biznesowych? W kilka godzin rozbudować ofertę o komplementarne usługi i szereg rabatów? Dla większości małych firm, rozpoczynających dopiero swoją rynkową ekspansję, brzmiało to do wczoraj jak fantasmagoria. A jak jest...

10 powodów, dla których warto skorzystać z cross marketingu
Powiedzenie „przypływ podnosi wszystkie łodzie” idealnie ilustruje zasadę działania marketingu krzyżowego. Idea współpracy marketingowej pomiędzy firmami ma długą historię, ale dopiero współcześnie można ją wdrażać w znacznym stopniu automatycznie. Zawdzięczamy to...
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Przekonaj się sam!
Nic nie ryzykujesz.
Kontakt
Easy Partnering Sp. z o.o
Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054