Dlaczego cross marketing jest tak skuteczny w docieraniu do nowych klientów?

Biznes, Rynek

Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów. Łączą więc siły, współpracując w celu ich skutecznego pozyskiwania. Obecnie wspiera ich w tym sztuczna inteligencja.

Marketing krzyżowy, czyli inaczej cross marketing, pozwala na poszerzanie zasięgu marketingowego produktu lub usługi poprzez kanały innych firm. Co ciekawe, współpracują ze sobą w ten sposób nawet podmioty pozornie konkurujące ze sobą. Pozyskując partnerów, oferujących produkty lub usługi komplementarne, oba biznesy mogą się wzajemnie wspierać i promować. Przykłady z rynku można mnożyć: Kup abonament w T-mobile i odbierz TIDAL Premium przez 12 miesięcy za darmo, albo załóż konto w mBanku i korzystaj z rabatów na Booking.com.

Synergia, jaką daje cross-marketing, istnieje niemal tak długo, jak sam handel. W dobie błyskawicznego wzrostu e-commerce mechanizm ten został w znacznym stopniu zautomatyzowany za sprawą takich platform jak EasyPartnering.pl. Umożliwia ona odnalezienie dla Twojej firmy odpowiednich partnerów, dzięki technologii uczenia maszynowego, a następnie oferowanie rabatów na produkty innych marek.

Jak działa platforma EasyPartnering?

  1. uzupełniasz swój profil (numer NIP oraz adres Twojej strony internetowej) na platformie easypartnering.pl,
  2. algorytm na jego podstawie rekomenduje Ci przyszłych partnerów biznesowych,
  3. wybierasz odpowiadającą Ci firmę i czekasz na przyjęcie propozycji współpracy,
  4. tworzysz kampanię promocyjną, w ramach której, zakup w Twoim kanale daje rabat w sklepie partnera,
  5. obserwujecie z satysfakcją, jak konwersje i sprzedaż Waszych produktów rosną, 
  6. skalujecie swoje biznesy, docierając do kolejnych partnerów poprzez platformę EasyPartnering.pl.

Dzięki automatyzacji procesu cross-marketingu, oprócz korzyści wyrażanych w liczbach, platforma EasyPartnering.pl daje profit w postaci regularnego pojawiania się nazwy firmy lub marki w zewnętrznych kanałach sprzedaży, co oznacza: 

Unikalność platformy EasyPartnering.pl polega na tym, że jej działanie nie wymaga angażowania czasu i ludzi, którzy zajmują się tworzeniem partnerstw.

Błyskawicznie docierasz do precyzyjnie dopasowanych do Twojego biznesu grup Klientów za sprawą najnowocześniejszych rozwiązań IT, wspierających rozwój e-commerce.

  • przyciągnięcie do Twojej oferty wyjątkową promocją, bez ponoszenia dodatkowych kosztów
  • możliwość łączenia usług lub produktów w pakiety, czyli jeden z najlepszych sposobów na zwrócenie na Ciebie uwagi klienta. 

Dzięki platformie EasyPartnering.pl możesz zaistnieć w ofertach partnerów ze swoim produktem, bo pozwalasz innym rekomendować Twój produkt lub usługę. Znajdujesz odpowiednich partnerów dzięki rekomendacjom opartych na technologii uczenia maszynowego, kilkoma kliknięciami nawiązujesz współpracę i ustalasz jej warunki i równie łatwo docierasz do nowych odbiorców za pośrednictwem wspieranych przez platformę kanałów marketingowych.

Podsumowując; platforma EasyPartnering.pl to kwintesencja nowoczesnego cross-marketingu. Umożliwia przedsiębiorcom zautomatyzowane tworzenie partnerstw biznesowych, dzięki czemu mogą szybko zwiększyć wskaźniki konwersji i poprawiać wyniki operacyjne.

Ostatnie wpisy

Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...

Lojalizacja Klienta w branży turystycznej, jak ją budować?

Wielu operatorów turystycznych niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, czy przewoźnik proponuje swoim klientom własne programy lojalnościowe. Są to głównie karty czy profile stałego klienta, które umożliwiają zbieranie punktów i oferują zniżki na kolejne...

Lojalny Klient – jak go utrzymać? Najlepsze praktyki na rynku beauty.

Praca zdalna, odwołane imprezy i wakacje, obowiązkowe maski, dystans społeczny – to ciężki cios dla branży kosmetycznej. Okazje do korzystania z wielu produktów były ograniczone, a zakupy w sieci są dziś inne niż przed Covid-19. Tak więc jednym z największych wyzwań,...

System kafeteryjny jako środek do zwiększenia LTV w Twoim sklepie

Marzeniem niejednego właściciela sklepu internetowego jest, aby klienci kupowali u niego często i za duże kwoty. Marzenie proste, tylko jak je zrealizować w świecie, gdzie każdy może sprzedawać wszystko a produkty są do siebie bliźniaczo podobne? Jakie działania...

Pozostałe wpisy

Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

Zmiany na rynku zakupów kawy on-line

W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...

czytaj dalej
5 must have dobrego sklepu internetowego

5 must have dobrego sklepu internetowego

Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...

czytaj dalej

Partnership Marketing i Customer Success

Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...

czytaj dalej

Customer Success i partnerstwo w e-commerce?

Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i...

czytaj dalej
5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie

5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie

Partnerstwa biznesowe mogą być bardzo efektywne, pod warunkiem, że będziesz się kierować zasadą wzajemności. Wszyscy lubimy dostawać prezenty i czujemy naturalną chęć zrewanżowania się. Właśnie dzięki tej regule działa EasyPartnering, łącząc partnerów z różnych branż,...

czytaj dalej

Przekonaj się sam!

Niezależnie od tego czy chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych albo uaktywnić dotychczasowych klientów, mamy rozwiązanie dla Ciebie.

Nic nie ryzykujesz.

Kontakt

14 + 12 =

Easy Partnering Sp. z o.o

Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054