Dlaczego cross marketing jest tak skuteczny w docieraniu do nowych klientów?

Biznes, Rynek

Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów. Łączą więc siły, współpracując w celu ich skutecznego pozyskiwania. Obecnie wspiera ich w tym sztuczna inteligencja.

Marketing krzyżowy, czyli inaczej cross marketing, pozwala na poszerzanie zasięgu marketingowego produktu lub usługi poprzez kanały innych firm. Co ciekawe, współpracują ze sobą w ten sposób nawet podmioty pozornie konkurujące ze sobą. Pozyskując partnerów, oferujących produkty lub usługi komplementarne, oba biznesy mogą się wzajemnie wspierać i promować. Przykłady z rynku można mnożyć: Kup abonament w T-mobile i odbierz TIDAL Premium przez 12 miesięcy za darmo, albo załóż konto w mBanku i korzystaj z rabatów na Booking.com.

Synergia, jaką daje cross-marketing, istnieje niemal tak długo, jak sam handel. W dobie błyskawicznego wzrostu e-commerce mechanizm ten został w znacznym stopniu zautomatyzowany za sprawą takich platform jak EasyPartnering.pl. Umożliwia ona odnalezienie dla Twojej firmy odpowiednich partnerów, dzięki technologii uczenia maszynowego, a następnie oferowanie rabatów na produkty innych marek.

Jak działa platforma EasyPartnering?

  1. uzupełniasz swój profil (numer NIP oraz adres Twojej strony internetowej) na platformie easypartnering.pl,
  2. algorytm na jego podstawie rekomenduje Ci przyszłych partnerów biznesowych,
  3. wybierasz odpowiadającą Ci firmę i czekasz na przyjęcie propozycji współpracy,
  4. tworzysz kampanię promocyjną, w ramach której, zakup w Twoim kanale daje rabat w sklepie partnera,
  5. obserwujecie z satysfakcją, jak konwersje i sprzedaż Waszych produktów rosną, 
  6. skalujecie swoje biznesy, docierając do kolejnych partnerów poprzez platformę EasyPartnering.pl.

Dzięki automatyzacji procesu cross-marketingu, oprócz korzyści wyrażanych w liczbach, platforma EasyPartnering.pl daje profit w postaci regularnego pojawiania się nazwy firmy lub marki w zewnętrznych kanałach sprzedaży, co oznacza: 

Unikalność platformy EasyPartnering.pl polega na tym, że jej działanie nie wymaga angażowania czasu i ludzi, którzy zajmują się tworzeniem partnerstw.

Błyskawicznie docierasz do precyzyjnie dopasowanych do Twojego biznesu grup Klientów za sprawą najnowocześniejszych rozwiązań IT, wspierających rozwój e-commerce.

  • przyciągnięcie do Twojej oferty wyjątkową promocją, bez ponoszenia dodatkowych kosztów
  • możliwość łączenia usług lub produktów w pakiety, czyli jeden z najlepszych sposobów na zwrócenie na Ciebie uwagi klienta. 

Dzięki platformie EasyPartnering.pl możesz zaistnieć w ofertach partnerów ze swoim produktem, bo pozwalasz innym rekomendować Twój produkt lub usługę. Znajdujesz odpowiednich partnerów dzięki rekomendacjom opartych na technologii uczenia maszynowego, kilkoma kliknięciami nawiązujesz współpracę i ustalasz jej warunki i równie łatwo docierasz do nowych odbiorców za pośrednictwem wspieranych przez platformę kanałów marketingowych.

Podsumowując; platforma EasyPartnering.pl to kwintesencja nowoczesnego cross-marketingu. Umożliwia przedsiębiorcom zautomatyzowane tworzenie partnerstw biznesowych, dzięki czemu mogą szybko zwiększyć wskaźniki konwersji i poprawiać wyniki operacyjne.

Ostatnie wpisy

5 must have dobrego sklepu internetowego

Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...

Partnership Marketing i Customer Success

Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...

Customer Success i partnerstwo w e-commerce?

Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i...

Najlepsze przykłady kampanii cross marketingowych [case study Creamy]

Twoi potencjalni klienci to osoby świadome, ceniące jakość i bogatą ofertę? Podnieś jej wartość dzięki kuponom od partnerów i zarabiaj więcej. Przeczytaj o przykładach efektywnej współpracy partnership-marketingowej, zawiązanej na EasyPartnering.pl Dobór odpowiedniego...

Pozostałe wpisy

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?

Czego potrzebuje każda firma działająca w e-commerce, aby odnieść sukces? Konwersji, opinii zadowolonych klientów i stałego napływu nowych. Ten ostatni jest największym wyzwaniem. Jak mu podołać? Przeczytaj! W docieraniu do potencjalnych klientów i przekonywaniu ich...

czytaj dalej
Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?

Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?

Kiedy wyniki sprzedaży są poniżej oczekiwań, pojawia się pokusa obniżenia ceny. Wiesz wprawdzie, że to droga donikąd, bo jeśli koszty pozostają na stałym poziomie, po prostu zarabiasz mniej, ale i tak godzisz się na to, mając nadzieję na przetrwanie spadku popytu. Czy...

czytaj dalej

Przekonaj się sam!

Niezależnie od tego czy chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych albo uaktywnić dotychczasowych klientów, mamy rozwiązanie dla Ciebie.

Nic nie ryzykujesz.

Kontakt

15 + 10 =

Easy Partnering Sp. z o.o

Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054