Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów. Łączą więc siły, współpracując w celu ich skutecznego pozyskiwania. Obecnie wspiera ich w tym sztuczna inteligencja.
Marketing krzyżowy, czyli inaczej cross marketing, pozwala na poszerzanie zasięgu marketingowego produktu lub usługi poprzez kanały innych firm. Co ciekawe, współpracują ze sobą w ten sposób nawet podmioty pozornie konkurujące ze sobą. Pozyskując partnerów, oferujących produkty lub usługi komplementarne, oba biznesy mogą się wzajemnie wspierać i promować. Przykłady z rynku można mnożyć: Kup abonament w T-mobile i odbierz TIDAL Premium przez 12 miesięcy za darmo, albo załóż konto w mBanku i korzystaj z rabatów na Booking.com.

Synergia, jaką daje cross-marketing, istnieje niemal tak długo, jak sam handel. W dobie błyskawicznego wzrostu e-commerce mechanizm ten został w znacznym stopniu zautomatyzowany za sprawą takich platform jak EasyPartnering.pl. Umożliwia ona odnalezienie dla Twojej firmy odpowiednich partnerów, dzięki technologii uczenia maszynowego, a następnie oferowanie rabatów na produkty innych marek.
Jak działa platforma EasyPartnering?
- uzupełniasz swój profil (numer NIP oraz adres Twojej strony internetowej) na platformie easypartnering.pl,
- algorytm na jego podstawie rekomenduje Ci przyszłych partnerów biznesowych,
- wybierasz odpowiadającą Ci firmę i czekasz na przyjęcie propozycji współpracy,
- tworzysz kampanię promocyjną, w ramach której, zakup w Twoim kanale daje rabat w sklepie partnera,
- obserwujecie z satysfakcją, jak konwersje i sprzedaż Waszych produktów rosną,
- skalujecie swoje biznesy, docierając do kolejnych partnerów poprzez platformę EasyPartnering.pl.
Dzięki automatyzacji procesu cross-marketingu, oprócz korzyści wyrażanych w liczbach, platforma EasyPartnering.pl daje profit w postaci regularnego pojawiania się nazwy firmy lub marki w zewnętrznych kanałach sprzedaży, co oznacza:

Unikalność platformy EasyPartnering.pl polega na tym, że jej działanie nie wymaga angażowania czasu i ludzi, którzy zajmują się tworzeniem partnerstw.
Błyskawicznie docierasz do precyzyjnie dopasowanych do Twojego biznesu grup Klientów za sprawą najnowocześniejszych rozwiązań IT, wspierających rozwój e-commerce.
- przyciągnięcie do Twojej oferty wyjątkową promocją, bez ponoszenia dodatkowych kosztów
- możliwość łączenia usług lub produktów w pakiety, czyli jeden z najlepszych sposobów na zwrócenie na Ciebie uwagi klienta.
Dzięki platformie EasyPartnering.pl możesz zaistnieć w ofertach partnerów ze swoim produktem, bo pozwalasz innym rekomendować Twój produkt lub usługę. Znajdujesz odpowiednich partnerów dzięki rekomendacjom opartych na technologii uczenia maszynowego, kilkoma kliknięciami nawiązujesz współpracę i ustalasz jej warunki i równie łatwo docierasz do nowych odbiorców za pośrednictwem wspieranych przez platformę kanałów marketingowych.
Podsumowując; platforma EasyPartnering.pl to kwintesencja nowoczesnego cross-marketingu. Umożliwia przedsiębiorcom zautomatyzowane tworzenie partnerstw biznesowych, dzięki czemu mogą szybko zwiększyć wskaźniki konwersji i poprawiać wyniki operacyjne.