Zmiany na rynku zakupów kawy on-line
W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...
ZASUBSKRYBUJ NASZEGO BLOGA!
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami!
Administratorem danych osobowych jest EASY PARTNERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000782923, posiadająca numer NIP: 9462688202 i numer REGON: 383147054, z adresem do doręczeń: ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin, Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celach związanych ze świadczeniem usług newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.
Zmiany na rynku zakupów kawy on-line
W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...
Lojalizacja Klienta w branży turystycznej, jak ją budować?
Wielu operatorów turystycznych niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, czy przewoźnik proponuje swoim klientom własne programy lojalnościowe. Są to głównie karty czy profile stałego klienta, które umożliwiają zbieranie punktów i oferują zniżki na kolejne...
Lojalny Klient – jak go utrzymać? Najlepsze praktyki na rynku beauty.
Praca zdalna, odwołane imprezy i wakacje, obowiązkowe maski, dystans społeczny – to ciężki cios dla branży kosmetycznej. Okazje do korzystania z wielu produktów były ograniczone, a zakupy w sieci są dziś inne niż przed Covid-19. Tak więc jednym z największych wyzwań,...
System kafeteryjny jako środek do zwiększenia LTV w Twoim sklepie
Marzeniem niejednego właściciela sklepu internetowego jest, aby klienci kupowali u niego często i za duże kwoty. Marzenie proste, tylko jak je zrealizować w świecie, gdzie każdy może sprzedawać wszystko a produkty są do siebie bliźniaczo podobne? Jakie działania...
5 must have dobrego sklepu internetowego
Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...
Partnership Marketing i Customer Success
Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...
Customer Success i partnerstwo w e-commerce?
Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i...
Najlepsze przykłady kampanii cross marketingowych [case study Creamy]
Twoi potencjalni klienci to osoby świadome, ceniące jakość i bogatą ofertę? Podnieś jej wartość dzięki kuponom od partnerów i zarabiaj więcej. Przeczytaj o przykładach efektywnej współpracy partnership-marketingowej, zawiązanej na EasyPartnering.pl Dobór odpowiedniego...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym w 6 krokach, nie inwestując w reklamy?
Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, chce możliwie szybko zwiększyć sprzedaż. Sposobów jest niemało, zaczynając od zadbania o czytelny wygląd i intuicyjną obsługę, aż po kardynalne zmiany w strategii marketingowej. Od czego musisz zacząć, zanim wydasz pierwszą...
5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie
Partnerstwa biznesowe mogą być bardzo efektywne, pod warunkiem, że będziesz się kierować zasadą wzajemności. Wszyscy lubimy dostawać prezenty i czujemy naturalną chęć zrewanżowania się. Właśnie dzięki tej regule działa EasyPartnering, łącząc partnerów z różnych branż,...
10 powodów, dla których warto skorzystać z cross marketingu
Powiedzenie „przypływ podnosi wszystkie łodzie” idealnie ilustruje zasadę działania marketingu krzyżowego. Idea współpracy marketingowej pomiędzy firmami ma długą historię, ale dopiero współcześnie można ją wdrażać w znacznym stopniu automatycznie. Zawdzięczamy to...
Zmiany na rynku zakupów kawy on-line
W pandemicznej rzeczywistości rynek usług e-commerce odnotował znaczące wzrosty i wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie wrócą już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownów. Przedłużający się brak możliwości zakupów w sklepach stacjonarnych spowodował, że nawet...
Lojalizacja Klienta w branży turystycznej, jak ją budować?
Wielu operatorów turystycznych niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, czy przewoźnik proponuje swoim klientom własne programy lojalnościowe. Są to głównie karty czy profile stałego klienta, które umożliwiają zbieranie punktów i oferują zniżki na kolejne...
Lojalny Klient – jak go utrzymać? Najlepsze praktyki na rynku beauty.
Praca zdalna, odwołane imprezy i wakacje, obowiązkowe maski, dystans społeczny – to ciężki cios dla branży kosmetycznej. Okazje do korzystania z wielu produktów były ograniczone, a zakupy w sieci są dziś inne niż przed Covid-19. Tak więc jednym z największych wyzwań,...
System kafeteryjny jako środek do zwiększenia LTV w Twoim sklepie
Marzeniem niejednego właściciela sklepu internetowego jest, aby klienci kupowali u niego często i za duże kwoty. Marzenie proste, tylko jak je zrealizować w świecie, gdzie każdy może sprzedawać wszystko a produkty są do siebie bliźniaczo podobne? Jakie działania...
5 must have dobrego sklepu internetowego
Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...
Partnership Marketing i Customer Success
Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...
Customer Success i partnerstwo w e-commerce?
Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i...
Najlepsze przykłady kampanii cross marketingowych [case study Creamy]
Twoi potencjalni klienci to osoby świadome, ceniące jakość i bogatą ofertę? Podnieś jej wartość dzięki kuponom od partnerów i zarabiaj więcej. Przeczytaj o przykładach efektywnej współpracy partnership-marketingowej, zawiązanej na EasyPartnering.pl Dobór odpowiedniego...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym w 6 krokach, nie inwestując w reklamy?
Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, chce możliwie szybko zwiększyć sprzedaż. Sposobów jest niemało, zaczynając od zadbania o czytelny wygląd i intuicyjną obsługę, aż po kardynalne zmiany w strategii marketingowej. Od czego musisz zacząć, zanim wydasz pierwszą...
5 reguł stosowania zasady wzajemności w biznesie
Partnerstwa biznesowe mogą być bardzo efektywne, pod warunkiem, że będziesz się kierować zasadą wzajemności. Wszyscy lubimy dostawać prezenty i czujemy naturalną chęć zrewanżowania się. Właśnie dzięki tej regule działa EasyPartnering, łącząc partnerów z różnych branż,...
Dlaczego cross marketing jest tak skuteczny w docieraniu do nowych klientów?
Cross marketing to nie tyle narzędzie pozyskiwania nowych klientów, ile filozofia rozwijania biznesu, oparta na modelu win-win. Firmy podejmujące współpracę cross-marketingową wymieniają się świadczeniami bądź usługami, starając się dotrzeć do tych samych klientów....
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Przekonaj się sam!
Nic nie ryzykujesz.
Kontakt
Easy Partnering Sp. z o.o
Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054