Customer Success i partnerstwo w e-commerce?

Biznes

Większość z nas lubi dostawać prezenty i lubi być pozytywnie zaskakiwana. To mechanizm, który wykorzystuje marketing partnerski. Dawanie naszemu klientowi dodatkowej wartości w ramach partnerstw z innymi firmami to rozwiązanie pozwalające na zwiększenie sprzedaży i uzupełnienie dotychczasowych działań promocyjnych. 

Brzmi ciekawie?

Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia rozmowy z Markiem Nosterem współzałożycielem EasyPartnering, gdzie dowiecie się:

  • Czym jest partnership marketing?
  • Jak może on wpłynąć na strategię budowania pozytywnych doświadczeń w e-commerce?
  • Jak wykorzystując współprace marketingowe budować zaufanie i lojalność klienta?
  • Jak pracować ze znanymi markami nie ponosząc dodatkowych kosztów?
  • Czy marketing partnerski to działanie dla mojego e-commerce?

Ostatnie wpisy

5 must have dobrego sklepu internetowego

Jeśli prowadzisz stacjonarny sklep, decyzja o umożliwieniu zakupów online i przeniesienia działalności w świat internetu to nie tylko spory, choć potrzebny krok naprzód, ale idące za nimi wyzwania. Umożliwienie klientom dokonywania zakupów wygodnie na kanapie, przed...

Partnership Marketing i Customer Success

Partnership marketing, partnerski, współprace marketingowe. Jak je skutecznie prowadzić w biznesie e-commerce? Konrad Koryciński CEO i współzałożyciel EasyPartnering w rozmowie z Łukaszem Kozłowskim wspólnie zastanawiają się, jak najlepiej poznawać i budować relacje z...

Najlepsze przykłady kampanii cross marketingowych [case study Creamy]

Twoi potencjalni klienci to osoby świadome, ceniące jakość i bogatą ofertę? Podnieś jej wartość dzięki kuponom od partnerów i zarabiaj więcej. Przeczytaj o przykładach efektywnej współpracy partnership-marketingowej, zawiązanej na EasyPartnering.pl Dobór odpowiedniego...

Pozostałe wpisy

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?

Czym jest cross marketing i dlaczego go potrzebujesz?

Czego potrzebuje każda firma działająca w e-commerce, aby odnieść sukces? Konwersji, opinii zadowolonych klientów i stałego napływu nowych. Ten ostatni jest największym wyzwaniem. Jak mu podołać? Przeczytaj! W docieraniu do potencjalnych klientów i przekonywaniu ich...

czytaj dalej
Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?

Jak zwiększyć sprzedaż nie obniżając ceny?

Kiedy wyniki sprzedaży są poniżej oczekiwań, pojawia się pokusa obniżenia ceny. Wiesz wprawdzie, że to droga donikąd, bo jeśli koszty pozostają na stałym poziomie, po prostu zarabiasz mniej, ale i tak godzisz się na to, mając nadzieję na przetrwanie spadku popytu. Czy...

czytaj dalej

Przekonaj się sam!

Niezależnie od tego czy chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych albo uaktywnić dotychczasowych klientów, mamy rozwiązanie dla Ciebie.

Nic nie ryzykujesz.

Kontakt

7 + 9 =

Easy Partnering Sp. z o.o

Frezerów 3
20-209 Lublin
NIP: 9462688202,
KRS: 0000782923,
REGON: 383147054